سنگ گرانیت مروارید مشهد

گرانیت مروارید مشهد یکی از مجموعه دسته از سنگ های ساختمانی بوده که به سنگ گرانیت مروارید نیز معروف است از آنجا که قطب صنعت سنگ در مشهد فعال است گرانیت مشهد به عنوان برترین سنگ بری در ایران شناخته می شود و در جهان با برند سنگ گرانیت مروارید مشهد شناخته می شود

مواد اولیه این سنگ از معادن بزرگ استخراج شده و برای اینکه بتوانند در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده کنند به آن جلوه های زیبا و طرح زیبا می دهند به عنوان مثال یک لایه مقاوم بر روی سطح سنگ کشیده می شود که لایه محافظ براق نامیده می شود و زیبایی سنگ را نیز دو چندان می کند.

سنگ گرانیت مروارید مشهد هم اکنون در مراکز جهان به فروش می رسد و کشورهایی که از گرانیت مشهد استفاده می کنند می توان به آمریکا، روسیه، چین، اروپای میانه، عراق، سوریه و دیگر کشورهای همسایه هستند و بصورت مستقیم و غیر مستقیم این کالای گران بها به فروش می رسد و برای کشور ارز آوری بسیار بالایی دارد.

سنگ گرانیت مروارید به دلیل اینکه از لایه های براق برای حفظ و نگهداری رویی سنگ به کار رفته شده است به مروارید مشهد معروف است و زیبایی بی نظیری دارد. اگر کمی دقت کرده باشید از این سنگ ها در دیوارهای ساختمان ها و کف ساختمان و دیوارهای داخلی و خارحجی استفاده می شود.